Sunday, April 10, 2011

Заштитување на Microsoft Office документи

Сакате да го заштитите вашиот документ од отворање од други лица ?
Доколку сакате, прочитајте го следниов туторијал. Јас ќе ви покажам во Microsoft Excel, а оваа заштита може во било која програма од Microsoft Office пакетот.

Чекор 1: Отворете нов документ:


Чекор 2: Притиснете на Tools:


Чекор 3: Притиснете на Options од менито Tools:



Чекор 4: Одберете го под-менито Security од менито Options:


Чекор 5: Во Password to open внесете ја лозинката која ќе користи за отворање на документот, а во Password to modify внесете ја лозинката која ќе користи за изменување на документот.
Откако ќе ги внесете двете лозинки, програмата автоматски ќе ви побара да ги внесете лозинките уште еднаш поради сигурност.

Чекор 6: Снимете го документот и излезете од Excel.
Следниот пат кога ќе се обидите да го отворите документот ќе ви ги побара двете лозинки.
Еве како изгледа тоа:

1. Лозинка за отворање на документот


2. Лозинка за изменување на документот:
 




No comments:

Post a Comment